
هرکس به طریقی دل ما میشکند بیگانه جدا دوست جدا میشکند بیگانه اگر می شکند حرفی نیست از دوست بپرسید چرا میشکند xa0 کاش میتونستم یکبار برای همیشه بکشمش و راحت بشم برای چندهزارمین بار شر درست کرد تو زندگیم موندم چجور درستش کنم.......
ادامه مطلب
xa0چند وقتی بود عزرائیل رو به چشم میدیدم واقعی سرتا پا سپید پوش موی سر و صورت سپید بسیار آراسته و زیبا هر جا میرفتم بود هر جا . . . . . فک میکردم فقط من میبینمش به خواهرم گفتم تعجب کرد و بعد گفت منم میبینمش،منم فکر میکردم فقط من میبینمش جالب بود برامون به مامان گفتیم مامان خندید و گفت منم میدیدمش...فقط هم فکر میکردم من میبینمش وقتی به بابا گفتیم xa0خنده ای کردن و گفتن این فلانیهxa0 جالب بود برام هنوز هم وقتی میبینمش یاد مرگ میوفتم و خوشحالم که هرازگاهی میبینمش خوشحالم...
ادامه مطلب