نمیدونم چرا اینجوری میکنه
یک روز اخلاقش باهام خوبه و یک هفته از دنده لج
من حرفهایی ک باید بهش میزدم و کارهایی که برای خوب شدن رابطه مون بود انجام دادم. دیگه هر اتفاقی بیفته میتونم با قاطعیت بگم همه کار کردم و نشد. تا اونم نخواد عوض بشه چیزی بینمون عوض نمیشه.
برای دل دردم رفتم دکتر فوق تخصص،آزمایش داد،همون تشخیص.
کلی قرص اعصاب و آرامبخش برام نوشت ک آروم باشم و دل دردم خوب بشه. من الان آرومترم خیلی آرومتر ولی حالم اصلا خوب نیس.مثل آدمای گیج و منگم فقط میفهمم ک هیچی'>هیچی سر جاش نیس.
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46