احساسات

خرید بک لینک

لعنتی تو با من چیکار کردی که همه ی احساسات من کشته شده

نه از دیدن کیی خوشحال میشم نه حتی از دیدن کسی که ازش متنفر بودم اذیت میشم.

انگار شدم یه ربات .میرم تو جمع های خانوادگی و ... بهشون لبخند میزنم ولی پشت لبخندم هیچی نیست.انگار یک نقابه.

دوسه ماهه به هیچکدوم از دوستام پیام ندادم.حتی اونی ک ۱۸ ساله باهم رفیقیم. چون نمیدونم چی باید بگم بهشون.

چندروزه فهمیدم حتی دیگه به پدر و مادرم هم هیچ حسی ندارم

.

.

.

دختر کوچولوی من اگر بوس و بغل هایگاه و بیگاه تو نبود شاید نسبت به تو هم...

+ نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ساعت 0:20 توسط مهدیه  | 

دسته گل هایی که من به آب میدم...

ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت: 11:21

صفحه بندی