
نمیدونم چرا اینجوری میکنهیک روز اخلاقش باهام خوبه و یک هفته از دنده لج من حرفهایی ک باید بهش میزدم و کارهایی که برای خوب شدن رابطه مون بود انجام دادم. دیگه هر اتفاقی بیفته میتونم با قاطعیت بگم همه کار کردم و نشد. تا اونم نخواد عوض بشه چیزی بینمون عوض نمیشه.برای دل دردم رفتم دکتر فوق تخصص،آزمایش داد،همون تشخیص.کلی قرص اعصاب و آرامبخش برام نوشت ک آروم باشم و دل دردم خوب بشه. من الان آرومترم خیلی آرومتر ولی حالم اصلا خوب نیس.مثل آدمای گیج و منگم فقط میفهمم ک هیچی سر جاش نیس. + نوشته شده...
ادامه مطلب