
خب فکر کنم بدونید که اول مهر تولد منه.اگر هم نمیدونستید الان بدونیدتوی این سه دهه ای که از خدا عمر گرفتم امسال اول مهر واقعا تولد مزخرفی داشتم...هرگز فراموش نمیکنممهسا، قطعی اینترنت، دعوای من و مهرداد ،ماجرای سفته سفید و اخراج مهرداد، نیکا، حدیث،اعتراض، زن.زندگی.آزادی، مرد.میهن .آبادی، شروین اینا همه فقط تو این چند روز اتفاق افتاده و واقعا قلب من یکی دیگه تحمل نداره.یکی از همین شبها هم حمله قلبی بهم دست داد که اگه خودم رو نرسونده بودم نزدیک مهرداد شاید تبدیل میشد به ایست قلبیو من که دیگه الان...
ادامه مطلب
مگه خودت نگفتی هوامو داری؟ پس چی شد؟؟؟؟ دلم شکسته ها منتظرتم... هواداریتو نشونم بده...
ادامه مطلب