حدود ۲۰ دقیقه دیگه من بادهه سوم زندگیم خداحافظی میکنم و وارد دهه چهارم زندگیم میشم
ولی...یه مشکلی هست
راضی نیستم از این ده سال مخصوصا از ۶ سال اخیر.
گند زدم گند.
کاش برمیگشتم به ۱۶خرداد ۹۲
شاید هم قبلترش
ولی اونجا آخرین بار بود
چرا اینجا مینویسم که دیگه کسی نمیبینه و نمیخونه؟شایدم برای همین اینجا مینویسم چون کسی نمیخونه
بیخیال
سلام ۳۰ سالگی
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108