تقریبا دوساله که اعصابم فوق العاده داغونه
شش هفت ماهی هست که دیگه بدترم
و حال بد روحی بدتر شده با حال جسمی بد
دنده درد که داشتم هیچ
حالا شش ماهی هست که هر روز سر درد و دل پیچه هم دارم،تازه نگم که قلبمم اذیت میکنه و هر لحظه حس میکنم الانه که دیگه از کار وایسه
و این حالم با حرص خوردن و عصبی شدن بد و بدتر میشه
ولی کو آدمی که درک کنه
امشب دیگه خودش بحث رو پیش کشید و منم استقبال کردم
شاید جدایی بهترین راه حل باشه.من که داغون شدم حداقل اعصاب بچه ام آروم میمونه
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66