تنهایی

خرید بک لینک

تقریبا دوساله که اعصابم فوق العاده داغونه

شش هفت ماهی هست که دیگه بدترم

و حال بد روحی بدتر شده با حال جسمی بد

دنده درد که داشتم هیچ

حالا شش ماهی هست که هر روز سر درد و دل پیچه هم دارم،تازه نگم که قلبمم اذیت میکنه و هر لحظه حس میکنم الانه که دیگه از کار وایسه

و این حالم با حرص خوردن و عصبی شدن بد و بدتر میشه

ولی کو آدمی که درک کنه

امشب دیگه خودش بحث رو پیش کشید و منم استقبال کردم

شاید جدایی بهترین راه حل باشه.من که داغون شدم حداقل اعصاب بچه ام آروم میمونه

+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ساعت 22:23 توسط مهدیه  | 

دسته گل هایی که من به آب میدم...

ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: سه شنبه 2 اسفند 1401 ساعت: 11:37

صفحه بندی