تو این مدت که نبودم خیلی اتفاقات افتاد
اما فکر کنم مهمترینش آرامش نسبی باشه که خیلی کم ولی بلاخره اومد تو خونه من.
بعد از اون اتفاقات و اوضاع احوال الان حس بهتری دارم.
ولی هنوز خیلی خیلی جای بهتر شدن داره خیلی زیاد
باید دوباره بدم پیش مشاور ولی فعلا هم کلی کار دارم هم پول ندارم.لعنت به بی پولی
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50