دریغ

خرید بک لینک

الان دقیقا همون جایی ام ک خدابیامرز میخوند...

هرسال میگیم دریغ از پارسال

منم هر روز میگم باز به دیروز...

دختر مامان این روزا دیگه راحت تر و روان تر از قبل حرف میزنه

طفلکی بچه ام، مدام بهم میگه: ماما چش خیخی نروووووو(چشم خیره یعنی اخم) ،ماما گگه نتن(گریه نکن) ،ماما داد نزن(این دیگه واضحه)

دلم براش میسوزه خیلی

برا خودم خیلی تر از خیلی

خدایا قبلا معجزه میکردیا الان هنوزم داری یا همه رو برا بندگان مقربت استفاده کردی تموم شد؟

+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ ساعت 0:5 توسط مهدیه  | 

دسته گل هایی که من به آب میدم...

ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت: 11:21

صفحه بندی