۵ روز از آغاز سال نو میگذره و من و شوهرم بیشتر از ۳ روزش رو باهم در قهر و جنگ و جدل بودیم
از دوروز قبل تحویل سال تا عصر یک فروردین ،از شب دوم فروردین تا همین امروز ظهر
واقعا دیگه نمیدونم آیا امکانش هست این زندگی حالش خوب بشه یا نه
هنوز اون شغلی که من دوست دارم رو پیدا نکرده.حتما میپرسید چرا شغل رو من باید دوست داشته باشم؟! چون ۷ سال هرکاری کرده به سلیقه اون بوده الان این دیگه کمترین حق منه.نیست؟!
دو شبه از تپش قلب خوابم نمیبره. بهش گفتم من بعید میدونم امسال رو تا تهش زنده بمونم...
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11