
دیشب داشتم تلوزیون میدیدم این پسره زمانی(خواننده ) داشت میخوند یاد روزی افتادم که اومده بود تو دانشگاه من و لیلا و فرشته... لیلا یادته؟ کارگر ساده رو؟ بچه های خودی... ماست ترکیده تو کیفم... برا مامانم گفتم همشو...کلی خندید بهمون...حتی یادمه که اونشب کشک بادمجون سلف رو خوردیم...ولی ماستشو نخوردمو ... xa0 لعنتی دلم تنگ شد کاش بر می گشتن...
ادامه مطلب