
نمیدونم چیه که همیشه از اول شهریور ماه تا اواسط مهر که میشه من عجیب دلتنگ خوابگاه و دانشگاه میشم...اصلا هوا بوی خوابگاه میده ،غذا میپزم مزه غذاهایی ک تو خوابگاه میپختم میده.شبها وقتی میخوابم خواب بچه های دانشگاه رو میبینم...مطمئنم اگه روزی برم دانشگاه اصلا لذتی برام نداره چون اون جمع و اون بچه ها نیستن دیگه.این منم که یک تکه بزرگ از وجودم رو تو دانشگاه کاشان و بین سالهای ۸۸ تا ۹۲ جا گذاشتم. + نوشته شده در شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ساعت 12:58 توسط مهدیه | بخوانید...
ادامه مطلب