خوابگاه و دانشگاه

خرید بک لینک

نمیدونم چیه که

همیشه از اول شهریور ماه تا اواسط مهر که میشه من عجیب دلتنگ خوابگاه و دانشگاه میشم...

اصلا هوا بوی خوابگاه میده ،غذا میپزم مزه غذاهایی ک تو خوابگاه میپختم میده.

شبها وقتی میخوابم خواب بچه های دانشگاه رو میبینم...مطمئنم اگه روزی برم دانشگاه اصلا لذتی برام نداره چون اون جمع و اون بچه ها نیستن دیگه.

این منم که یک تکه بزرگ از وجودم رو تو دانشگاه کاشان و بین سالهای ۸۸ تا ۹۲ جا گذاشتم.

+ نوشته شده در شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ساعت 12:58 توسط مهدیه  | 

دسته گل هایی که من به آب میدم...

ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 12:57

صفحه بندی