
چندروزی بود که دیگه دل درد امونم رو بریده بودامروز دیگه رفتم دکتر که گفت عصبیه و سندرومهیه سری پرهیز غذایی و دارو و آزمایشگفت برو اون مشکلی ک داری رو حل کن زودتر خوب میشیولی حل نمیشه میدونم...یه اتفاق دیگه هم افتادهشاید روزای آینده بیام بنویسم + نوشته شده در دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ساعت 22:36 توسط مهدیه | بخوانید...
ادامه مطلب