چندروزی بود که دیگه دل درد امونم رو بریده بود
امروز دیگه رفتم دکتر که گفت عصبیه و سندرومه
یه سری پرهیز غذایی و دارو و آزمایش
گفت برو اون مشکلی ک داری رو حل کن زودتر خوب میشی
ولی حل نمیشه میدونم...
یه اتفاق دیگه هم افتاده
شاید روزای آینده بیام بنویسم
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85