الان یهو به ذهنم رسید
آدما وقتی تو باتلاق گیر میکنن نباید دست و پا بزنن
باید ساکت و آروم باشن چون هرچی دست و پا بزنی بیشتر فرو میری
شاید اشتباه منم همین بوده
باید ساکت باشی آروم باشی تا باتلاق با خودش فکر کنه که تموم شد تسلیم شد تا بتونی تو یه فرصت مناسب با یک حرکت درست خودتو ازش خلاص کنی
آره همینه
ولی خب حالا من باید چیکار کنم ؟ اینو نمیدونم
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80