هرچی سعی میکنم درستش کنم خرابتر میشه
دست و پای بیهوده میزنم
این باتلاق بلاخره منو تو خودش فرو میبره
شاید باید داد بزنم فریاد بزنم و کمک بخوام...اما از کی؟ کسایی که آرزوشون بود بیوفتم تو این هچل؟!
باید تنهایی خودمو از این حال دربیارم...
ولی من دیگه اون من سابق نمیشم
ای کاش یا تموم میشد یا برمیگشت به عقب،زیادهم عقب نه فقط ۷ یا ۸ سال کافیه...
اونموقع دیگه حتی از فکرمم گذرش نمیدادم،ولی الان دیگه دیره خیلی دیر
یا باید تا جایی که توان دارم دست و پا بزنم یا تسلیم بشم
فعلا ک قصدم تسلیم شدن نیست
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71