دسته گل هایی که من به آب میدم

متن مرتبط با «باتلاق» در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم نوشته شده است

باتلاق

  • نیلوبلاگ

    هرچی سعی میکنم درستش کنم خرابتر میشهدست و پای بیهوده میزنم این باتلاق بلاخره منو تو خودش فرو میبرهشاید باید داد بزنم فریاد بزنم و کمک بخوام...اما از کی؟ کسایی که آرزوشون بود بیوفتم تو این هچل؟!باید تنهایی خودمو از این حال دربیارم...ولی من دیگه اون من سابق نمیشمای کاش یا تموم میشد یا برمیگشت به عقب،زیادهم عقب نه فقط ۷ یا ۸ سال کافیه...اونموقع دیگه حتی از فکرمم گذرش نمیدادم،ولی الان دیگه دیره خیلی دیریا باید تا جایی که توان دارم دست و پا بزنم یا تسلیم بشمفعلا ک قصدم تسلیم شدن نیست + نو...

    ادامه مطلب
  • باتلاق ۲

  • نیلوبلاگ

    الان یهو به ذهنم رسید آدما وقتی تو باتلاق گیر میکنن نباید دست و پا بزننباید ساکت و آروم باشن چون هرچی دست و پا بزنی بیشتر فرو میریشاید اشتباه منم همین بوده باید ساکت باشی آروم باشی تا باتلاق با خودش فکر کنه که تموم شد تسلیم شد تا بتونی تو یه فرصت مناسب با یک حرکت درست خودتو ازش خلاص کنیآره همینهولی خب حالا من باید چیکار کنم ؟ اینو نمیدونم + نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت 23:57 توسط مهدیه  |  بخوانید...

    ادامه مطلب